24 Ocak 2016 Pazar

Önce sakso sonra amciktan son olarak göğüslere boşaldi

Yıllardan beri seks tutkusu ile yaşamaktayım arkadan girmek için bir erkek sevgilimi bile izin vermiyordum çünkü arkadan girince çok canım acıyordu canım acıyınca seks yapamıyordum artık arkadan girmek dahada zevk alıp acı çekmek için arkadan girmesini söyledim önce sevgilimi evde kimse yokken çağırdım ve soyundum arkadan girmesini söyledi ve penisini çikarttı yaladım yaladım ve arka deliğie sokmaya çalıstı yavaş yavaş sokuyordu ve girdi az canım yanıyordu konuşsun bana her istediği sölesin küfür etsin ne derse desin kızmam sölemedi ben ısrar edince söledi seni amına koyum orusbu dedi hemen uçtum domalttı götümden sikmek istedi ben olmaz dedim yasak koydum günahtı ve ogünden sonra götüme yarak değil takma yarak aldırdım sevişirken hem onu sokuyor hemde yarağını dayanamıyordum içimden sen yetmiyorsun bana diyecem ama korkuyorum oda istiyor biliyorum eş değiştirme yapalım diyecem cekiniyorum eşiminde bana yetmiyor 4 kişi aynı yatakta olmayı düşünüyorum sevişirken uçmak istiyorum delicesine ogün gece dayanamadım eşime söledim götümden çokmu istiyorsun sikmek dedim evet dedi bende arko krem varmış sürdüm götüme yarağa sok dedim yavaş yavaş dedim ama dayanamadı aniden soktu canım çok yandı bir defa lik dedim ama her seferinde götümden sik diyorum eşime saatlerce sevişiyoruz ama eşim ruh gibi söz söylemiyor sıkılıyorum bende buraya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder