5 Aralık 2015 Cumartesi

En güzel Oral Seksi Rus Bayan Yapiyor

Kiracı hemen her gün kapımıza gelip kira isteyince ve bende de para olmayınca farklı bir yol aradım. En sonunda ev sahibine güzeller güzeli ama orospu karımı verdim. Adam karımı sikiyor hiç bir şekilde artık bizden kira istemiyordu. Kendime ait iş yerim var ama işler istediğim gibi gitmeyince sıkıntıya düşmeye başlamıştım ev sahibimde aç gözlü biraz hayatta geçiktirmez illa zamanında vereceksin ama bu ay kirayı tamamlayamamıştım kadınım da sürekli dert yanıyordu bu seks hayatımızıda etkiledi artık aynı yatakda bile yatamıyorduk ben halimden şikayetçiydim ama kadınım gayet memnundu kirayı ödemeye başlamış bile ev sahibi almancı senede 1defa gelir geri giderdi uzun boylu iri yapılı olgun 40 45 yaşlarında onun adıda erhan bi akkşam kapı çaldı been gözlerim dalmıştı meryem kapıyı açtı gelen ev sahibi erhandı ahmet yokmu evde dedi uyuyor erhan bey dedi oldu sonra uğrarım dedi derin bi oh çektim yıllık kira yaklaşmıştı eşim meryem dert yanmaya başladı nereye kaddar sürünecez falan işte sabah oldu işe gittim amma halsizdim iş yerini erken kapattım dedim dinleneyim bugün eve doğru yol aldıım eve yetiştim dedim meryemi rahatsız etmeyeyim gizlice gireyim dedim gizlice girdim yatak odasında inelemer geliyordu şok oldum bi anda ev sahibi erhan almış karımı sikiyor amma orospo olacak karım erhanın önünde domalmış sik dahada sok diye inliyordu beende izlemeye devam ettim gizlice yaklaşık abartısız 1 saat karımı becerdi inanın erhan diyordu ahmet çook saf senin gibi güzel hatunu nasıl sikmiyor şaşıyorum diyordu meryemde cvbı o sikmese başkası siker canım diyordu tam çıkacakken kapıya iyice yaklaştım erhan beenii gördü yıllık kiranı karın ödedi ahmet dedi çıktı meryemde banaa baktı şaşkın şaşkın ahmetçim mecburdum dedi sen kirayı ödeyemiyorsun beende böle öderim dedi sustum içime attım banyoya girdim bi güzel yıkandım uyudum akkşam oldu erhan geldi eve kahve falan içtik ahmet karının deyerini bil dedi yoksa bu evde 1dakka bile duramazsın dedi meryeme yatak odasına geç canım dedi meryemde banaa baktı geçeyimmi kocacım dedi boynumu büktüm geç dedim odaya geçtiler meryemi çatır çatır sikmeye başladı erhan banaa seslendi gel ahmet karına bak dedi meryem erhanın yarrağını öle bi yalııyorduki orospo beenim sikimi böle yalamamştı sonra önümde domaltı sikmeye başladı erhan lan ibne boş durma ağzına ver karının beende verdim yalamaya başladı meryem zevkten gözü dönmüştü ah bi yarak daha olsa keşke diyordu erhan ordan atladı bulurum canım sen yeterki iste bul aşkım dedi hemen gelsin hazır ahmette burdayken oda gözlerinin önünde siksin diyordu beende zevke gelmiştim erhan hemen arkadaşını aradı hasan hemen atla gel kirazımı sikiyorum sende katıl dedi hasanın gelmesi 20dakika sürmedi geldi. Ben ortalama hemen hemen hergün gezen dolaşan alışveriş yapan 18 yaşlarında genç sarışın ve erkeklerin gözünde seksi bir bayanım. Böyle olduğum için bazen bunu farklı bakış açısından doğru kullanabiliyorum. Herneyse birgün işte İstanbul alışveriş merkezine gezmeye gittiğimde kendimi alışverişe kaptırmışım bir baktım cebimde para kalmamış eyvah dedim şimdi ben eve nasıl gideceğim. Akbilimde de kalmadı bişey neyse taksiye bindim ve şuraya dedim. Taksici genç yakışıklı bir çocuktu, mini etek giydiğim için arka koltuğun tam ortasına oturdum taksici aynadan daha iyi baksın istedim sonra taksici ile muhabbet etmeye başlayarak şu tarafa sürmesini istedim, birlikte olalım mı diyerek sordum çünki param yoktu ve arabayı bahçeli ormanlık bir alana çekti orda birlikte olduk.

1 yorum:

  1. mrb ben istanbuldan efe numaram 05373071055 evli dul atesli mutsuz yannız bayanlar arayın tanısalım sınırsız bi sex yasayalım sms watsap lina viber var

    YanıtlaSil