31 Aralık 2015 Perşembe

Amcasinin kizina oral sex çektiriyor

Merhaba değerli okurlar kocamı aldatmam bundan 7 yıl öncelikle başlanıyor öncelikle kendimi anlatayım sarışın yeşil gözlü memelerim kocaman kalçam kalkık beyaz tenli minyon sexi ve güzel bir kadınım hanım arkadaşlarım bile beni çok fazla sexi bulur herneyse gelelim hikayeme.7 yıl önceye kocamla beraber antalya ya gitmiştik onun işleri için orda 5 yıldızlı bir otele yerleştik . vs sonra odamıza çıkıyor onunki kalkarsa beni sikip yatıyor(her zaman yaptığı bu gibi) sadece kendini boşaltır.inanırmısınız hiç orgazmı yaşatmadı kacam bana. bir akşam yemeğimizi dışarda yiyelim diye ısrar ettim tıpkı ortamda kalmaktan cok sıkılmıştım çıktık meşhur bir kebabcı oraya gittik masmıza oturduk yemek içki siparişler verildi onu sıkıcı mesai hikeyelerini anlatması filan derkan karş masada üç erkek oturmuş içiyorlar içlerinden birisi durmadan bei kesiyor ve başıla beni dışarı çıkmamı işaret ediyor kocama bakıyorum içiyor hiçbir şeyin bilincinde değil ne oldu bilmiyorum tuvalete gitmek istediğimi söyledim kocam sen git dedi kalktım ayak yolu restorantın dışında idi vc gırdım çıkınca o beyefendi orda beni bekliyordu bana hanfendi çok fazla güzelsiniz geldinizden beri size bakıyorum sizinle arkadaş olmak isterim dedi ve elime bir kağıt verip gitti öyle bir haldeydimki korkmuş paniklemiş masaya döndüm kocama hiç bir şey dikkat çekici etmek istemiyordum kocam durmadan içiyor ben o adama kaçamak gözlerle bakıyorum kadehini kaldırıyor bana utannıyorum korkuyorum kocam anlıyacak diye kocam iyice kafayı bulmuş saat 10 civarı kalkalım dedim ordan çıktık arabayı ben kullandım otele geldik odaya çıktık . kocam derhal yatağa attı kendini horlamaya başlanıyor ben o adamı düşünüyor dum bana verdiği kağıdı çantamdan çıkardım telofon no su ve adı yazılıydı ne oldu bilmiyorum iradem dışıda telefonu çevirdim .mehmet beymi dedim arıyacağını biliyordum dedi lütfen yanına gelim konuşalım diyor olmaz diyorum evli bir kadınım oda beni çok aşırı beğendiğini sohpet etmek istediğini aklından çıkmadığımı aşırı güzel iltifatlar ediyor olacak ya ona otelin adını veriyorum ve on. katta bir oda tutmasını onu yarim saat sonra arıyacağımı yanına gaeleceğimi söylüyorum tel kapatıyorum bir anda allahım ben ne yapıyorum korku heyecan merak şaşkınlık içindeyim kocama bakıyorum top atsan uyanıcak hali yok ne olursa olsun diyorum soyunuyorum banyoda kendime aynada bakıyorum ne yapıyorsun sen diyorum kendime ne olursa olsun diyorum o adamla beraber olmaya karar veriyorum permatikle amımı nkıllarını temizliyorum g strıg jartiyer sexsi kıyafetler giyiyorum makyaj orospulara beziyorum aynaya son kez bakıyorum gerçekten cok güzel vesexyim bakın bu anlattıklarım gercek tir olaylar sanki benim alın yazımmış ve kendi kendine gelişiyor saatime bakıyorum verdiğim zaman geçmiş titriyorum telefon edersem arka dönüşü olmıyacğnı biliyorum yine kocama bakıyorum onu uyandırmaya çalışıyorum bana mısın demiyor bunu onun da hak etiğini düşunyorum beni çokk ihmal ediyor bana değer vermiyordu telefonu çevirdim nerdesin aramıyacaksın diye sus dedim oda no nu ver tel kapatıp kocama son bir kez daha baktım veçıktım mehmetin odasına geldim kapı açık beni bekliyordu içeri girdim beni görünce gözlerindeki arzuyu görüyordum sanki eski aşıklar bu gibi opüşmeye başladık dudaklarımıöpüyor yalıyor memelerimi sikiyor okadar tahrik oluyorm kendimde değilim uçuyorum sanki ilk kez kocamdan sonra öteki bir erkeğin kollarındayım eğer bu yazdıklarım yayınlanırsa devamınıda anlatıcam görüşmek üzere. 2016 Yılı sizlere mutlu geceler iyi sikişler getirsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder