27 Kasım 2015 Cuma

Sakso çekerek teyzesinin oğlunu boşaltiyor

Selam caddede gezdiğim sırada yoldan geçen alımlı ve güzel kız benden sigara istedi. Bu sayede onunla tanıştım ve piknik alanına onu götürüp götünden siktim. Sigara sayesinde harika bir hatunu sikmiş oldum. Kızın yüzüne bakmaya kıyılmaz ama yolluydu. Çok tatlı yüzü vardı. Benim mahallede canım sıkıldı ve caddede dikilme kararı aldım. Sonra caddeye çıkarak banka oturdum. Geleni geçeni seyretmeye başladım ve canım sıkılmıştı. Sigara yaktım ve içmeye başladım. Önümden bir kız geçti ve biraz ilerledikten sonra geri geldi. Dar beyaz pantolonu vardı ve götü belli oluyordu. Bana yaklaşarak bir bakar mısınız dedi. Buyurun dedim ve bana sigaranız var mı dedi. Evet dedim ve yanıma oturarak birlikte sigara içtik. Normalde sigara içmediğini söyledi. Morali bozuk olduğundan benden öyle bir seferliğine aldığını söyledi. Arada tek tük içtiğini de anlattı. Sesi de çok hoştu ama neden böyle bir hayatı olduğunu merak ettim. Onun memesini yalarken vücudunda çok dövmeyi görünce anladım. Rahat durmuyordu ve façalarının üzerine dövme geçmişti. Gençliğimin eserleri diyerek beni kandırdı. Bana işin yoksa gezelim dedi. Bana bilmediğim yerlere götür dedi. Temiz hava alacağımız sesiz yere gidelim dedi. Bende ona tamam dedi ve koluma girdi. Birlikte bizim ormanlık alana indik. Orada piknik yapıyorlardı ve ormanlıkların bazı yerleri sessizdi. Cinayet işlesen kimse duymayacak cinstendi. Oraya gittik ve bir ağacın dibine oturdu. Sonra ben arkamı döndüm ve etrafa bakıyorum. Arkadan yaklaştığını hissettim ve arkadan donuma kadar indirdi. Eşofman giymiştim ve sikimi eliyle okşadı. Ardından ağzına alarak yaladı. Dimdik yaptıktan sonra kendisini ağaca yasladı ve pantolonunu indirdi. Sikimi amına yerleştirdi ve pompa yapmamı rica etti. Orada uzun bir süre sikiştik ve sonra numarasını aldım. Ara sıra istediği zaman görüşüyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder