13 Kasım 2015 Cuma

Sadece oral seks sakso çekiyorum fiyat 50 tl

Hiç sıkılmadan ve uzun süre boyunca siktim her yerinden hikayem böyle bir şey anlatıyorum işte.Kuş adasında bir muhitte oturuyorum ve ilk geldiğim zamanlardan beri vücuduna hasta olduğum ve her gece hayallerime giren Sibel adında bir kız vardı yaşça benden 3-4 yaş büyük olmasına rağmen sohbetimiz çok iyiydi.Ben askere gidip geldikten sonra ona karşı daha fazla azgınlık besler oldum ama ona bir türlü bunu söyleyemiyordum.Neyse Biz devamlı ne zaman içiyoruz diye şakalaşırdık.Bir kere İçmiştik zaten ama bir şey olmamıştı hava aydınlıktı hala. Ben Çalıştığım İçin Kendisini bir gece sahilde içmeye davet ettim ve biz biralarımızı içtikten sonra ben onun koynuna yavaş yavaş sokuldum içkiliyim zaten her istediğimi yapabiliyorum.Bir ara boynunu öpmeye başladığımı hatırlıyorum ve orada koptu her şey.Çılgınlar gibi öpüşüyorduk ben üstüne çıkıp kazık gibi olmuş 18.5 cm lik yarrağımı onun amının üstüne yasladım ve gidip gelmeye başladım öpüşürken.Altımda inleyişi hala gözümün önüne geliyor.Daha sonra tişörtünü çıkardım ve sütyenini yukarı kaydırdım muhteşem göğüsleri karşımdaydı. Uçlarında dilimle daireler çizerek ve arada emerek onları yalıyordum.Bir ara ısır onları dediğini duydum ve uçlarını hafif hafif ısırırken saçlarımı elleriyle resmen yolduğunu fark ettim.daha önce ilişki yaşadığı için sınırı yoktu anlamıştım.aşağılara doğru inmeye başladım ve pantolonun üstünden amını öpüyordum sonra düğmesine el attım ve kendi çıkarıp bir hamlede sıyırdı pantolonu . Kumsalda olduğumuz için dalgalar falan ekstra bir atmosfer sağlıyordu.bende pantolonumu çıkardım ve aletimi görünce gözleri büyüdü hissettiğimden daha büyükmüş dedi . Bende Ne kadar büyük olursa seni daha iyi sikebilecğim demiştim.Çok komikti yahu. Büyük Olduğunu birazdan anlayacaksın dedim ve bacaklarını iki yana açtım zaten ıslak olan amının üstünde sikimin kafasını aşağı yukarı gezdirdikten sonra ilk denemeyi yaptım ve inanamadım.Bakire olmadığını bana söylediği halde girmekte zorlanıyordum.Bir daha denedim ve başardım sikimi alışınca biraz daha ittim ve çığlık atacağım bu ne böyle demeye başladı sahilde bizden başka kimse yoktu bir yandan hafif hafif gidip gelirken bir yandan da etrafa bakıyordum ama onun hali içler acısıydı içimi parçaladın deyip duruyordu.Şüphelenip aşağıya baktım kan varmı diye yoktu.Devam ettim hazırmısın dedim evet dedi ve son hız sikmeye başladım ama sikim sonunu kadar girmiyordu hızlandım artık dalga seslerinden başka seslerde yankılanıyordu sahilde ve sikimi çıkarıp göbeğine boşaldım oda kıvranıyordu ve titriyordu çılgınlar gibi titriyordu… Sonra bir daha yaptık hemen o anda aletimi ağzına alıp spermlerimi temizledi ve göbeğinde kalanları da eliyle ağzına götürdü. üstüme çıktı ve sahilde çılgınlar gibi sikiştik bir kez daha ,bu sefer kimse umurumuzda değildi. Bir kezde Üstümde Boşaldı ve ben 2. ye gelemedim…Normal bir şey mi bilmiyorum ama 2. ye gelmem uzun sürüyor ama sikimde herhangi bir yumuşama olmadan taş gibi 1 saat aralıksız sikişebiliyorum. Bunu da onun evinde yaşadığımız günde gerçekleştirdik. Ertesi günler Sibel ablalıktan çıkmıştı artık.Her zaman istiyordu sikişmek.Ama ben kendime iş buldum çalışmak zorunda kalmıştım.Uzun süre bulduğum işte devam ettim.Artık bıktırmaya başlamıştı beni orospum gibi yalvarıyordu sana aşık oldum diye.Aslında amacı her zaman sikmemi istemesiydi biliyordum.Alışmıştı sikime bırakamıyordu artık.Zaten dedim ya uzun zamandır mahalleye gitmemiştim oda başkaları ile ilişki yaşamış baya.Ordan bozulmuştu demekki.Zaten ortam kızı gibi bir şeydi.Her gece bara kulüpe gitmek istiyor eğlence alkol kafa hoşluğu olsun yeter her yerinden sikilecek bir kızmış öyle anladım ben onu.Daha sonraları zaten bir gün anal seks izliyorum canım istedi Sibeli aradım buluşalım seni çok özledim dedim hemen atladı tamam aşkım nasıl yapalım dedim bize gel kimse yok dedi.Bunun rahatlmasını sağladıktan sonra arkadan sikmek istiyorum seni Sibel dedim.Aşkım ön delik varken neden arkadan sokmak istiyorsun ki dedi.Aslında izlediğim film etkilemişti beni götü çok güzel di bembeyaz bir götü vardı ben orgazm olurken o arka deliğini hep yalardım kendi kafamı ön deliğine tutar adetaa yüzümü sikerek boşalırdı kahpe.Sonunda ısrarlara tehditlere dayanamadı arkadan vermeyi kabul etti.Arkadaşlar zeytin yağı kullanın derim gerçi önceden belki benimki vermiştir ama kadının da canı acımıyormuş erkeğin aletide çok kolay giriyor göt deliğine.Artık kurtulamıyorum sürekli sikmek zorunda kalıyorum.Bazen fantezi yapıp film izlerken oda kucağımda hopluyor ben filmdeki hatunu sikiyormuş gibi hayal ediyorum çok zevkli oluyor tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder