10 Kasım 2015 Salı

En güzel olan oral sex düşüncesindeyim

Merhaba arkadaşlar benim adım Fatih. Süekli olarak bu sitede yayınlanan seks hikayelerini okuyorum ve çok beğeniyorum. Artık benim de kendi hikayemi yazmamın zamanının geldiğini düşündüm. Çok uzatmadan da sizi zevk dolu hikeyemle başbaşa bırakmak istiyorum. o gün alışveriş merkezinin kafesinde bir çay içiyordum. Bir kadın vardı karşı masamda ve sürekli bana bakıyordu. Bi süre böyle kesiştikten sonra tanışmak için kadının yanına gittim ve ondan hoşlandığımı söyledim. Nasıl buna cesaret etmiştim bilmiyorum ama kadın da bana aynı şekilde karşılık verince hemen yanına oturdum. Güzel ve hoş sohbet bir kadındı. Orada yarım saat kadar sohbet etmeye devam ettik. Tam kalkarken bana gelmek ister misin dedi. Tabi ben de hemen kabul ettim ve birlikte evine doğru gitmeye başladık. kadının kendini siktirecek birini aradığını daha ilk görüşte anlamıştım. Eve gelir gelmez beni hemen odaya attı. Bu duruma çok şaşırmıştım ama sadece odaya atmakla da kalmadı beni hemen soymaya başladı. Kadın o kadar azgındı anlayacağınız. Ben hiçbir şey yapmıyordum. Kadın kısa sürede ikimizi de soydu ve sonra da önümde diz çökerek hadi sik ağzımı dedi. O an azgın kadına kendimi bıraktım ve sikimi ağzına verdim. Önce sikimi yumuşakça tutup okşadıktan sonra başını ağzına alarak yalamaya başladı. daha önce hiç bu kadar profesyonel bir saksocu görmemiştim. O kadar güzel emiyordu ki boşalacak kıvama gelliyordum. Birden ayağa kalktı ve beni amımdan sikmek için neler yapabilirsin diye sordu. O an durumun ciddiyetini anlamamıştım ve istediğin her şeyi yaparım dedim. İşte gerçekle yüzleşmem de o an oldu. Çünkü kadın bana bizi sikişirken izlemek isteyen biri var dedi. Çok şaşırmıştım be ben daha şaşkınlığımı atamadan kadın kocasını da yanına alıp geldi. Bana yalan söylemişti çünkü ben onun dul olduğunu sanıyordum. Adam benim panik olduğumu fark edince sadece sikişmenizi izlemek istiyorum dedi. Baktım tepki vermiyor ben de rahatladım. Hemen beni yatak odasına aldılar. Kadında bende çıplaktık ama adamın üzeri giyinikti. Yatak odasını tam bir fantezi odası olarak döşemişlerdi. Burayı seks odası olarak kullandıkları belliydi tavana bile ayna yaptırmışlardı. Adam eline bir bardak içecek alarak siz başlayın dedi. Bir kaç dakika karısının dudaklarını öpüp memelerini yaladım. Çok heyecanlı bir şekilde davranıyordum. Bir yandan da kadına emirler yağdırıyordum. Kadın büyük bir istekle üzerime çıkarak yarrağımı amından içeri yavaşça sokmaya başladı. ama adam benim yarağıma bakarak daha çok zevk alıyordu. O an adamın gay olduğunu anladım. Yarağımın üzerine her oturduğunda karısından çok adam inliyor ohhhh ohhhh diye sesler çıkartıyordu. Beklemediğim bi hamle yaptı ve adam karısını kucağımdan kaldırdı. Beni de sikmeni istiyorum deyince ben hemen kalktım. Adam ısrar ediyor para da veririm diyordu. Kabul etmemeyi düşünüyordum ama hem para vereceği için hemde karısını siktirdiği için böyle bir fırsatı kaçırmak istemedim. Ben de hemen adamın teklifini kabul ettim. Bu defa adam yatağa domaldı. Adamın kıllı götünü görünce midem bulanmadı değil ama kadının amını tekrar sikebilmek için buna katlanmak zorundaydım. Sikimi adamın göt deliğine dayadım ve önce yavaş bir şekilde girmeye başladım. Adamın göt deliği o kadar açıktı ki sikim rahatça adamın göt deliğine girdi. Bu işi daha önce yaptıkları çok belliydi. Adam yarrağımı içine alırken karısından daha istekliydi ve öyle bir inliyorduki ister istemez o ritme bende uyuyordum ve adamı daha sert sikiyordum. Kadında bu sırada kocasına aşkım nasıl iyi sikiyor mu gibi sözler söylüyordu. Benim de dayanacak gücüm kalmamıştı hem adamı sikmekten dolayı hem de kadının adama söylediği laflardan dolayı boşalacak duruma geldim ve daha hızlı çakmaya başladım. Bi kaç dakika sonra da sarsılarak adamın içine boşaldım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder